maandag 19 september 2011

Leuke link

Ik heb de app: OMJS werkvormen al een tijdje geleden op mijn ipad staan. Vluchtig heb ik al eens tussen de verschillende werkvormen gekeken. Er staan leuke tips bij, bijvoorbeeld voor een kennismakingsspel die je kunt spelen met een nieuwe klas of een link waar je kruiswoordpuzzels kan maken met je klas met moeilijke woorden die ze moeten leren voor een toets!!
Deze ga ik aan het einde van de periode uitproberen denk ik!
'De Sleutelbos' staat er bijvoorbeeld ook tussen en die hebben we ook toegepast bij de introductie van PW.

Ik klikte binnen deze app een beetje door en kwam zo op de site: Onderwijs maak je samen.nl
Hier kun je o.a gratis lespaketten downloaden of doorsturen naar en collega.
Ik zag er een voor Petra Stapelberg tussenstaan, dit lespakket is gericht op spel en bewegen op de basisschool. Wellicht kun je er iets uithalen voor je eigen lessen.

2 opmerkingen:

henny zei

mooi Anke. Hier heb ik wat aan. Kijken wat ik er mee kan doen. Bedankt voor de tip.

Anoniem zei

Hey Anke, heb t gezien.. Bedankt voor de tip!!
Tot snel...
Petra